ساعات کاری

ساعت 9 صبح الی 23 شب

درمان بوی بد دهان

سلامت دهان و لثه یکی از مهم ترین ارکان برای حفظ سلامت عمومی بدن است. ارتباط مستقیمی که بین بهداشت دهان و سلامت سیستمی بدن وجود دارد موجب میشود تا عملکرد ضعیف هر یک از اعضا تاثیر مستقیمی روی دهان داشته باشد. اگر سلامت دهان را رعایت نکنید ممکن است دچار بیماری های عفونتی گوناگونی شوید که آثار آن روی دهان و بوی دهان نیز مشخص شود. با مراجعه به متخصص بیماری های دهان میتوانید این اختلال را درمان کنید.

بوی بد دهان

هالیتوزیس | بهترین متخصص سرطان دهان

بد بویی دهان معضل بزرگی است که در آن بوی ناخوشایندی را در تنفس خود احساس میکنید. ۸۰ درصد وجود این بیماری منشا دهانی دارد. در مواقعی هم ممکن است فرد از وجود ابتلا به هالیتوزیس بی‌خبر باشد.

هالیتوزیس

علت بوی بد دهان چیست؟ | بهترین دکتر ضایعات دهان

رعایت بهداشت دهان و دندان : در درجه اول و در بیشتر مواقع، منشا بوی دهان مربوط به رعایت بهداشت است. عدم رعایت بهداشت یا رعایت نادرست باعث میشود تا ذرات مواد غذایی میان دندان ها باقی بماند. این شرایط زمینه را برای رشد باکتری های بی هوازی و در نهایت تولید بوی بد فراهم میکند. اگر پلاک های دندانی که به صورت طبیعی بر روی دندان ایجاد میشوند، از بین نروند به مرور باعث ایجاد بیماری لثه میشود.

پیشگیری از هالیتوزیس

علت بوی بد دهان | بهترین متخصص آسیب شناسی بیماری های دهان فک و صورت

رعایت بهداشت دهان و دندان
عفونت دهانی و وجود پوسیدگی دندان
مصرف مواد غذایی خاص و بو دار
دخانیات
سلامت عمومی یا داخلی بدن

بوی بد دهان ( هالیتوزیس )

پیشگیری از بوی بد دهان | بهترین دکتر زخم های دهان

مهم ترین اقدامات برای جلوگیری از بوی بد دهان رعایت بهداشت دهان و دندان است. رعایت بهداشت دهان از تجمع باکتری ها جلوگیری میکند. تنظیم رژیم غذایی درست و کامل و منع مصرف تنباکو و دخانیات علاوه بر حفظ سلامت دهان موجب سلامت عمومی بدن نیز میشود.

پیشگیری از بوی بد دهان

در کلینیک دندانپزشکی سبز توسط بهترین متخصص بیماری های دهان در ایران دکتر علی لطفی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و متخصص پاتولوژی دهان فک و صورت معاینه و انواع بیماری های دهان فک و صورت را به سرعت شناسایی و درمان کنید تا از مشکلات جدی تر در آینده پیشگیری کنید.

پاتولوژی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!