کربوکسی تراپی مو

کربوکسی تراپی مو

کربوکسی تراپی مو چیست؟

ریزش مو مشکلی است که اکثر افراد با آن درگیر هستند. این مشکل بر اثر عوامل مختلفی مثل استرس، ژنتیک، عوامل هورمونی و… ایجاد می‌شود. اگر شما هم به مشکل ریزش موی سر دچار هستید و به فکر درمان ریزش مو با روش‌های پیشرفته که دارای نتیجه موفقیت‌آمیز باشد هستید در این مقاله قصد داریم شما را با روش کربوکسی تراپی مو آشنا کنیم.

کربوکسی تراپی موی سر یک روش موفقیت‌آمیز برای درمان ریزش موی سر است. این عمل برای افزایش خون‌رسانی به پوست انجام می‌شود. این روش رشد فولیکول مو‌های شما را تقویت می‌کند تا مواد مغذی بیشتری را بتواند از طریق خون دریافت و پیاز مو را تقویت کند. این درمان باعث افزایش ضخامت مو‌های سر، افزایش استحکام ریشه مو، پرپشت شدن مو‌ها و از بین رفتن ریزش مو می‌شود.

کربوکسی تراپی مو
کربوکسی تراپی مو یک روش موفقیت آمیز برای درمان ریزش موی سر شماست

مواد carboxytherapy چیست؟

در این روش پزشک متخصص پوست و مو، گاز کربن دی اکسید را که با بدن سازگاری دارد و نیز تولید‌کننده آن است، به لایه زیرین پوست تزریق می‌کند، در این فرآیند گاز از لوله استریل رد شده و در مسیر ناخالصی‌های موجود در آن حذف می‌شود.

کربوکسی تراپی چگونه است؟

همانطور که گفتیم گاز کربن دی اکسید در کربوکسی تراپی مو استفاده می‌شود. به این صورت که دستگاه کربوکسی به مخزن گاز CO۲ متصل شده و با استفاده از یک سوزن نازک و باریک به نقاط مختلف پوست سر تزریق می‌شود. تزریق مواد کربوکسی تراپی به ریشه مو باعث بهبود و افزایش سرعت خونرسانی شده و فولیکول مو در ناحیه مورد نظر تقویت شود. در ناحیه‌ای که مواد کربوکسی تراپی مو تزریق شده حرکت و فعالیت گلبول‌های قرمز بیشتر شود.

کربوکسی تراپی مو
کربوکسی تراپی مو برای افزایش خون رسانی به پوست انجام می‌شود.

مدت زمان تأثیر کربوکسی تراپی مو چقدر است؟

دوره درمان کربوکسی تراپی بسته به تعداد جلسات مورد نیاز، میزان مو‌های از دست رفته و جواب‌دهی پوست در هر فرد متفاوت است. بسته به میزان تزریق و تعداد جلسات واکنش پوست و بدن هر فرد منحصر به فرد است. تمامی این اطلاعات هنگام مشورت با پزشک متخصص پوست و بررسی ناحیه‌های مورد نیاز برای درمان مشخص می‌شود.

اما تخمین حدودی برای مشاهده نتایج و مدت زمان تأثیر کوبوکسی تراپی مو بین ۲ تا ۳ ماه است. بهترین مدت زمان تأثیر کربوکسی تراپی ۶ ماه بعد از اتمام درمان شما و بعد از گذشتن آخرین جلسه است. بهتر است تا آن زمان و تا رسیدن به نتیجه مورد انتظار، مراقب‌های لازم بعد از کربوکسی تراپی را انجام دهید.

مراقب‌های بعد از کربوکسی تراپی چگونه است؟

بعد از انجام کربوکسی تراپی مو یک سری اقدامات برای ماندگاری و نتیجه  بهتر درمنا اهمیت دارد که شامل موارد زیر می‌شود.

• بعد از انجام درمان تا ۲۴ ساعت حمام رفتن و شنا کردن ممنوع است.
• به طور مرتب و سر ساعت دارو‌ها و کرم‌های تجویز شده را استفاده کنید.
• تا ۱ ماه از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم خورشید بپرهیزید.
• انجام فعالیت‌ها و ورزش‌های سنگین ممنوع است.

کربوکسی مو
تعداد جلسات مورد نیاز در درمان که باعث نتیجه گیری بهتر میشود با توجه به میزان ریزش مو و پوست      شما توسط پزشک متخصص پوست و مو تعیین می‌شود

هزینه کربوکسی تراپی مو چقدر است؟

عوامل متعددی در هزینه این درمان تأثیرگذار هستند. تعداد جلسات مورد نیاز در درمان که باعث نتیجه‌گیری بهتر می‌شود با توجه به میزان ریزش مو و پوست شما توسط پزشک متخصص پوست و مو تعیین می‌شود. هزینه نهایی با توجه به دستگاه کربوکسی تراپی و پزشک متخصص مشخص می‌شود.

در صورت نیاز، برای تعیین وقت و مشاوره با ما در تماس باشید و یا فرم نوبت دهی را پر کنید.

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *