انواع نخ های لیفت صورت

انواع نخ های لیفت صورت

در این مقاله به معرفی انواع نخ های لیفت صورت می‌پردازیم.

تکنیک لیفت صورت با نخ نوعی متد درمانی جهت سفت کردن پوست صورت است. در روش لیفت صورت با نخ پوست صورت کشیده می‌شود که نخ‌های مخصوصی نیز برای بالا کشیدن قسمت‌های مخصوص صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند. متد لیفت صورت با نخ علاوه بر از بین بردن افتادگی پوست باعث بازسازی و ترمیم مجدد پوست می‌شود و با کلاژن‌سازی فرآیند سفت شدن و استحکام پوست افزایش می‌یابد. لیفت صورت با نخ انواع مختلفی دارد که در ادامه انواع نخ‌های لیفت صورت را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید…

لیفت صورت با نخ چگونه انجام می‌شود؟

پوست شل می‌تواند ناشی از افزایش سن و یا تغییرات وزنی باشد. از طرفی از دست دادن کلاژن و الاستین پوست نیز در این روند تأثیر‌گذار است. درمان لیفت صورت با نخ یکی از روش‌های جوانسازی پوست صورت است که توسط متخصص پوست انجام می‌شود. در این روش اثربخش، پزشک متخصص پوست با استفاده از روش‌های طب سوزنی و استفاده از نخی جذبی سوزن‌های ظریفی را به لایه زیرین پوست می‌برد. جوانی و شادابی پوست بازمی‌گردد و با کلاژن‌سازی بافت پوست ترمیم می‌شود. چین و چروک‌ها از بین رفته و منافذ پوست کوچکتر می‌شوند. این درمان غیر تهاجمی است به شکل سرپایی انجام می‌شود. دوران نقاهتی ندارد و فرد می‌تواند به کار روزمره خود بازگردد. لیفت صورت با نخ در نواحی زیرچشم‌ها، لیفت گونه، ترمیم فاصله بین لب و بینی، از بین بردن چین و چروک‌های پیشانی و همچنین برای از بین بردن چین و چروک‌های غبغب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع نخ های لیفت صورت
در این روش جوانی و شادابی پوست بازمی‌گردد و با کلاژن سازی بافت پوست ترمیم می‌شود.

انواع نخ‌های لیفت صورت

حال انواع نخ های لیفت صورت کدامند؟

در این روش 4 نوع نخ برای لیفت پوست صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد:

۱. PDO پلی‌دیوکسانون: این نوع نخ مورد استفاده برای بخیه هستند که در طول ۶ ماه جذب می‌شوند. این نوع نخ میزان تولید کلاژن را در محل مورد نظر افزایش می‌دهد. این نوع نخ لیفت صورت نیز ۳ نوع هست:

• نخ‌های رشته‌ای (مونوفیلامنتها): این نخ‌ها بدون خار و صاف هستند و برای سفت کردن پوست مناسب هستند. جهت کلاژن‌سازی و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند.
• نخ‌های کاگ (خاردار): این نوع خار‌ها روی پوست باعث بصورت قلابی قرار می‌گیرند و شل شدگی بافت پوست را از بین می‌برند.
• نخ‌های پیچ دار (نخ تخصصی اسکرو): این نوع نخ‌ها نیز باعث جوانسازی پوست می‌شوند و با عمل کلاژن‌سازی باعث سفت شدن پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می‌شوند.۲. PLA پلی‌لاکتیک‌اسید: این نخ‌ها در بخیه ارتوپدی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. روش درمان این نوع نخ فرم دهی به پوست شل شده است و پوست صورت را لیفت می‌کند. نخ‌های جذبی هستند و سرعت کمتری در روند کلاژن‌سازی پوست دارد.
۳. PCA پلی‌کاپرولاکتون: این نوع نخ با تجزیه شدن موادی را تولید می‌کنند که باعث کلاژن‌سازی پوست صورت می‌شوند. ولی مدت زمان کلاژن‌سازی نسبت به دو نوع نخ قبلی طولانی‌تر است. این نوع روش از شل شدن پوست جلوگیری می‌کند و با فرآیند لیفت کردن پوست، خاصیت جوانسازی به پوست می‌بخشد.
۴. نخ سیلوئنت: به شکل مخروطی است که جذب پوست شده و برای قسمت‌های مختلف صورت و گردن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع نخ های لیفت صورت
این نوع نخ میزان تولید کلاژن را در محل مورد نظر افزایش می‌دهد.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی انواع نخ های لیفت صورت پرداختیم.

لیفت صورت با نخ نوعی روش جوانسازی پوست است که تمامی مراحل درمانی توسط متخصص پوست انجام می‌شود. در این روش یکی از مهمترین ابزار نخ لیفت است که باید از کیفیت و مرغوبیت مناسبی برخوردار باشد. لیفت صورت با نخ باعث کلاژن‌سازی پوست شده و جوانسازی پوست صورت را به همراه دارد همچنین طی عمل کلاژن‌سازی، پوست حالت ارتجاعی پیدا می‌کند.در کلینیک سبز انواع روش‌های جوانسازی پوست توسط پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی انجام می‌شود. با تماس با قسمت پذیرش و یا تکمیل فرم نوبت دهی می‌توانید با تعیین وقت قبلی توسط پزشک متخصص پوست ویزیت شوید.

انواع نخ های لیفت صورت
نخ های رشته ای (مونوفیلامنت‌ها) این نخ ها بدون خار و صاف هستند و برای سفت کردن پوست مناسب هستند.

مطالب بیشتر

برای نوبت دهی فرم زیر را تکمیل کنید:



    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *