کاشت ابروی طبیعی

کاشت ابروی طبیعی

امروزه داشتن ابرو‌های پر پشت، طبیعی و خوش فرم یکی از ارکان زیبایی چهره به حساب می‌آید. روش‌های زیادی برای رشد و تقویت ابروها مانند مزوتراپی ابرو وجود دارد. طبق تحقیقات صورت گرفته اغلب روش های درمانی طولانی مدت هستند، اما کاشت ابرو سریعترین روش برای رسیدن به ابرو های دلخواهتان است. اغلب کسانی که به دنبال کاشت ابروی طبیعی می‌باشند ابرو‌های باریک یا کم پشتی دارند و یا بر اثر عوامل مختلفی ابرو‌های خود را از دست داده‌اند.

اما خبر خوب این است که کاشت ابروی طبیعی یکی از روش‌هایی است که با انجام آن می‌توانید نقایص ابرو‌های خود را از بین برده و ابرو‌هایی با ظاهر طبیعی و فرم دلخواه داشته باشید. در این مقاله به بررسی کاشت ابروی طبیعی، عوارض، قیمت و نحوه کاشت و مراقبت از آن می‌پردازیم.

کاشت ابروی طبیعی چگونه است

یکی از سؤالات پر تکرار مراجعین درباره نحوه کاشت ابرو است که بسیار حائز اهمیت می‌باشد. در این مورد می‌توان گفت کاشت ابرو با استفاده از موی طبیعی خود شخص انجام می‌شود به این صورت که یک شکاف کوچک در سر ایجاد شده و مقداری از مو‌های سر را برداشته و سپس در زیر میکروسکوپ آن را به پیاز‌های موی مجزا تفکیک می‌کنند. و در آخر این پیاز‌های مو به صورت تک تک در ابرو کاشته می‌شود.

کاشت ابرو چند ساعت طول می‌کشد

همانطور که اشاره کردیم کاشت ابرو درمان طولانی مدت ندارد و در بیشتر مواقع تنها با یک جلسه مراجعه به پزشک این درمان به صورت کامل انجام می‌شود و تنها تعداد کمی از افراد نیاز به دو جلسه مراجعه دارند.

آیا ریزش ابرو بعد از کاشت طبیعی است

ریزش ابرو ها بعد از کاشت کاملاً طبیعی است و در این مورد جای نگرانی وجود ندارد. سه ماه پس از کاشت، ابرو دچار ریزش می‌شود و این امر برای رشد مو‌های ابرو الزامی است، در واقع نشانه موفقیت آمیز بودن عمل است.

نکته طلایی درباره کاشت ابرو

یکی از نکات مهم و حساس که در کاشت ابرو بسیار اهمیت دارد توجه به زاویه رویش مو در ابرو است زیرا در هر نقطه در ابرو زاویه رویش هم نسبت به سطح پوست و محل قرار‌گیری آن متفاوت است و با مو‌های سر و یا سایر قسمت‌های بدن بسیار تفاوت دارد. کاشت ابرو باید کاملاً ظریف و هنرمندانه انجام شود تا ابرو‌ها به صورت منظم و طبیعی به نظر برسند.

کاشت ابرو چه عوارضی دارد

عوارض کاشت ابرو دائمی نبوده و تا مدتی بعد از کاشت از بین می‌رود. اما از عوارض احتمالی پیش آمده بعد از درمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تورم، کبودی و قرمزی پوست
  • خارش در ناحیه کاشت
  • امکان خونریزی ابرو بعد از کاشت
  • غیر عادی شدن ظاهر ابرو‌ها
  • پوسته پوسته شدن در محل کاشت ابرو
  • ریزش موقت ابرو
  • التهاب یا عفونت در ابرو‌ها
  • پر رنگ بودن ابرو‌ها

آیا کاشت ابرو در مردان امکان‌ پذیراست؟

در دنیای امروز آقایان با مشکلاتی از جمله کم پشتی و ریزش مو، ریش، ابرو، و غیره دست و پنجه نرم می‌کنند و باعث کاهش اعتماد به نفس آن‌ها در محیط  کار و روابطشان می‌شود.
خبر خوب این است که خوشبختانه تمامی این مشکلات با روش‌های مختلفی قابل حل است. مثلا برای درمان کم پشتی ریش صورت مزوتراپی ریش بهترین درمان است.
تقریباً برای هیچ کدام از درمان‌های زیبایی محدودیت وجود ندارد و هم در خانم‌ها و هم در آقایان قابل انجام است. کاشت ابروی طبیعی نیز جزء این دسته می‌باشد که در بین بسیاری از افراد محبوبیت و خواهان دارد.

هزینه کاشت ابرو چقدر است

به طور کلی قیمت این درمان طبق تعداد گرافت‌های کاشت شده محاسبه می‌شود. برای مشخص شدن قیمت کاشت ابرو ابتدا باید به پزشک متخصص مراجعه کنید. پزشک بعد از معاینه، با توجه به عوامل تاثیر گذار در درمان، قیمت کاشت ابرو را تعیین می‌کند.

آیا این درمان روی تاتو امکان‌پذیراست؟

امکان کاشت ابرو برای کسانی که قبلاً کار تاتو ابرو انجام داده‌اند وجود دارد. داشتن تتو قبل از انجام دادن کاشت ابرو نه تنها مشکل ساز نیست بلکه به زیبا‌یی ابرو‌ها نیز می‌افزاید.

اقدامات زیبایی بعد از این درمان

کسانی که عمل کاشت ابرو را انجام داده اند بعد از انجام این درمان می‌توانند برای زیبایی و جلوه بیشتر ابروهایشان از لیفت ابرو استفاده کنند.

سخن آخر

در این مقاله به همه چیز درباره کاشت ابروی طبیعی اشاره کردیم. شما می‌توانید تمامی اقدامات درمانی در حوزه سلامت و زیبایی پوست و مو را در کلینیک سبز با بهره‌گیری از علم روز و با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و دستگاه‌های روز دنیا در کنار تیم کاملی از دستیار‌ها و پزشک متخصص پوست انجام دهید.

در صورت نیاز، برای مشاوره و تعیین وقت با ما در تماس باشید و یا فرم نوبت دهی را پر کنید.

مطالب بیشتر

برای نوبت دهی فرم زیر را تکمیل کنید:



    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *