بوتاکس خط اخم

بوتاکس خط اخم

اولین چیزی که هنگام رو به رو شدن و ارتباط با اشخاص مختلف توجه ما را به خود جلب می‌کند چهره آن‌ها است. به همین دلیل داشتن چهره‌ای شاداب و متناسب یکی از مهم‌ترین ارکان زیبایی و افزایش اعتماد به نفس محسوب می‌شود. حال ممکن است با گذر زمان و عوامل مختلف، مشکلاتی از جمله چین و چروک، افتادگی یا تیرگی پوست و… به وجود بیاید که باعث نارضایتی فرد از ظاهر خود شود و اثرات منفی دیگری به زندگی اجتماعی او وارد کند. اما خبر خوب این است که در دنیای امروز تمامی این مشکلات قابل حل است. شما می‌توانید درمان‌های گوناگونی را تحت نظر متخصص پوست مو و زیبایی برای داشتن چهره‌ای شاداب انجام دهید. ما در این مطلب از کلینیک تخصصی سبز، مجهز ترین کلینیک دندانپزشکی و زیبایی در شرق تهران به بررسی بوتاکس و هرآنچه که درباره بوتاکس خط اخم باید بدانید پرداخته‌ایم. با نا همراه ما باشید.

بوتاکس چیست | درمان و رفع خطوط صورت

بوتاکس نوعی سم است که تزریق آن باعث می‌شود بعضی از سیگنال‌های عصبی که پیام انقباض عضلات را می‌فرستند به طور موقت فلج شده و در نتیجه چین و چروک و خطوط صورت را از بین می‌رود. شاید شنیدن کلمه سم حس خطر را درون شما ایجاد کند اما اصلاً جای نگرانی نیست، در واقع منظور از سم یک ژل از جنس پروتئین است که وقتی در قسمتی از پوست تزریق می‌شود کانال‌های عصبی آن قسمت را مسدود می‌کند و باعث صاف شدن پوست آن ناحیه از صورت می‌شود.

چگونه خط اخم را از بین ببریم | معرفی ۵ راه از بین بردن خط اخم

۱) تزریق فیلر: گاهی اوقات برای از بین بردن بعضی از خطوط صورت که عمیق بوده و به صورت دائمی روی پوست باقی مانده است از فیلر استفاده می‌شود. تزریق آن باعث پر شدن و حجم گرفتن پوست صورت شده و مشکل تو رفتگی بعضی از قسمت‌های صورت را حل می‌کند.

۲) بوتاکس: تزریق بوتاکس یکی از راحت ترین و بهترین راه درمان‌های خط اخم می‌باشد. این روش درمانی به دلایل زیادی در بین مردم محبوب است و بیشتر افراد به آن روی می‌اورند. این دلایل شامل:

• دوران نقاهت و مراقبت‌های بعد از بوتاکس خط اخم آسان و کوتاه است.
• فرم طبیعی صورت را حفظ می‌کند و ظاهر مصنوعی به فرد نمی‌دهد.
• یک روش بدون خطر و بدود درد است.

۳) میکرونیدلینگ: این روش به گونه‌ای اشت که پزشک از وسیله‌ای برای به وجود آوردن سوراخ‌های‌ریزی در پوست استفاده می‌کند. مزایای ایجاد این سوراخ‌ها در پوست افزایش تولید کلاژن در پوست و همچنین ترمیم خطوط به وجود آمده در آن می‌شود.

۴) لیفت با نخ: در این روش پزشک ابتدا نخ‌های مخصوصی را در زیر پوست قرار داده و سپس با کشیدن و سفت کردن آن باعث لیفت و کشیده شدن پوست و در نهایت از بین رفتن چین و چروک و خطوط صورت می‌شود. این روش را می‌توان به عنوان روش کم تهاجمی‌تر جایگزین عمل جراحی کرد.

۵) جراحی: جراحی یک راه حل دائمی و البته تهاجمی بوده و خطرات گوناگونی با خود به همراه دارد. برای انجام این روش درمان باید ابتدا به پزشک مراجعه کرده و پزشک با بررسی همه شرایط بیمار، بهترین درمان را انجام دهد.

بوتاکس خط اخم
بوتاکس خط اخم باعث صاف شدن پوست وسط ابرو ها و از بین رفتن خطوط و چین و چروک می‌شود.

بوتاکس خط اخم بعد از چند روز اثر می‌کند

بیشتر مردم فکر می‌کنند بوتاکس به صورت لحظه‌ای و بالافاصله بعد از تزریق تأثیر خود را می‌گذارد اما این باور غلط است. در واقع بعد از تزریق بوتاکس چهره تغییر زیادی نمی‌کند و چند روز طول می‌کشد تا دارو به صورت کامل اثر خود را بگذارد و نتیجه نهایی مشخص شود.

این بازه زمانی در هر کسی متفاوت است برای بعضی از افراد نتیجه کار دو یا سه روزه به صورت کامل مشخص می‌شود ولی برای برخی دیگر ممکن است تا دو هفته طول بکشد.برای اطلاعات بیشتر در این مورد میتوانید مقاله ماندگاری بوتاکس را مطالعه نمایید.

هزینه بوتاکس خط اخم چقدر است

قیمت تزریق بوتاکس با توجه به عوامل مختلفی تعییین می‌شود و قیمت متفاوتی برای هر کسی وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه بوتاکس خط اخم می‌توانید با کلینیک سبز تماس بگیرید و با مشاوره و ویزیت توسط بهترین متخصص پوست مو و زیبایی در شرق تهران به پاسخ همه سؤالات خود دست یابید.

مطالب بیشتر

برای نوبت دهی فرم زیر را تکمیل کنید:



    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *