5 نکته کلیدی قبل از مراجعه به دندانپزشکی

مراجعه به دندانپزشکی

بدون شک کیفیت ارائه خدمات دندانپزشکی در مراکز درمانی مختلف یکسان نیست. در هر کلینیک دندانپزشکی و مراکز درمانی ممکن است پزشک خوب، با مهارت و با کیفیت کار بالا وجود داشته باشد. بهتر است قبل از اینکه نیاز فوری به دندانپزشکی پیدا کنید، به دنبال یک کلینیک دندانپزشکی خوب با پزشکانی ماهر بگردید. پیدا کردن یک دندانپزشکی خوب قبل از مراجعه به دندانپزشکی برای افرادی که دچار فوبیای دندانپزشکی هستند توصیه میشود. مراجعه به یک محیط آرام و آشنایی با دندانپزشک ماهر میتواند در کنترل اضطراب نقش به سزایی داشته باشد.

قبل از مراجعه به دندانپزشکی | متخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی در شرق تهران

بهتر است قبل از مراجعه به دندانپزشکی کمی استراحت کنید. خستگی و استرس میتواند در روند درمان و میزان استرس نقش منفی داشته باشد. خستگی آستانه تحمل را کاهش داده و در روند بی حس شدن دندان ها مشکل ایجاد میکند. شنیدن موسیقی برای کنترل استرس نیز موثر است. توصیه میشود با به همراه داشتن یک هدفن و دستگاه پخش موسیقی حین کار استرس خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

قبل از مراجعه به دندانپزشکی گرسنه و تشنه نباشید | بهترین کلینیک دندانپزشکی تهرانپارس

قبل از مراجعه به دندانپزشکی با شکم خالی درمان را شروع نکنید. گرسنگی و تشنگی میتواند آستانه تحمل شما را در برابر درد کاهش و میزان استرس را افزایش دهد. اگر قند خون پایین باشد ممکن است در میانه درمان فشارتان افت کرده و حالتان بد شود. در درمان هایی مثل جراحی، ایمپلنت یا کشیدن دندان که نیاز است تا چند ساعت چیزی نخورید، بهتر است از قبل احساس گرسنگی نداشته باشید تا این روند باعث ضعف در بدنتان نشود.

استفاده از مسواک و رعایت بهداشت | دندانپزشکی اقساطی در شرق تهران

دندانپزشکان جمله معروفی دارند که میگویند: دهان شما نشانه شخصیت شماست! توجه به شرایط دهان و دندان و تمیز بودن محیط دهان یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. متاسفانه در برخی از افراد بی توجهی به این نکته باعث ایجاد اختلال در معاینه و مختل کردن کار پزشک است. بهتر است در این مواقع خود را جای دندانپزشک بگذارید و حتما قبل از معاینه دندانپزشکی از مسواک و نخ دندان استفاده کنید. استفاده از نخ دندان برای سلامت دندان ها بسیار مهم است.

قبل از مراجعه به دندانپزشکی دفترچه بیمه خود را به همراه داشته باشید | بهترین جراح فک و صورت در شرق تهران

معمولا خدمات دندانپزشکی تحت پوشش بیمه های درمانی نیستند و شما باید هزینه را به شکل آزاد پرداخت کنید. همراه داشتن دفترچه بیمه برای تهیه عکس و تشخیص آزمایش و تجویز دارو الزامی است. در صورت ابتلا به بیماری‌های خاص باید یک ساعت قبل از مراجعه به دندانپزشکی آنتی بیوتیک مصرف کنید. افراد دارای بیماری های خاص باید حتما قبل از شروع درمان نوع بیماری خود را با پزشک در میان بگذارند.

برای نوبت دهی فرم زیر را تکمیل کنید:



    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *