کلینیک تخصصی دندانپزشکی اطفال

دندانپزشکی کودکان یکی از مهم ترین بخش های درمانی واز مهم ترین شاخه ها در دندانپزشکی است. از آنجایی که مراقبت از دندان‌های شیری نقش مهمی در رشد و سلامت دندان‌های دائمی دارند و همچنین نحوه برخورد با کودکان حین درمان لازمه تجربه و دانش مرتبط در زمینه دندانپزشکی کودکان است، والدین باید در انتخاب دندانپزشک متخصص کودکان و کلینیک تخصصی دندانپزشکی اطفال دقت و بررسی بالایی را داشته باشند.

خدمات تخصصی دندانپزشکی اطفال در کلینیک سبز

انتخاب یک کلینیک تخصصی دندانپزشکی اطفال و انجام تمامی درمان ها توسط دندانپزشک متخصص کودکان یک ضامن قوی برای سلامت دندان‌های دائمی کودک در آینده است. از آنجایی که دندان‌های شیری نقش مهمی را در سلامت دندان‌های دائمی و اعتماد به نفس کودک هنگام لبخند زدن و صحبت کردن دارند، بنابراین باید درمان پوسیدگی دندان های شیری و ترمیم دندان ها در سریعترین هنگام ممکن انجام شود.

با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی سبز، تمامی درمان‌های تخصصی دندانپزشکی کودکان خود را توسط متخصص دندانپزشکی اطفال به صورت کاملاً تخصصی و با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام دهید. جهت تعیین وقت ویزیت با بهترین متخصص دندانپزشکی کودکان در تهران با پذیرش کلینیک دندانپزشکی سبز تماس بگیرید یا فرم نوبت دهی را تکمیل کنید.

کلینیک تخصصی دندانپزشکی اطفال
انتخاب یک کلینیک تخصصی دندانپزشکی کودکان و به دنبال آن انتخاب دندانپزشک متخصص و با تجربه یک ضامن قوی برای سلامت دندان های دائمی کودک در آینده است.

اهمیت انتخاب دندانپزشک متخصص کودکان و کلینیک تخصصی دندانپزشکی اطفال

انتخاب یک پزشک متخصص کودکان در یک کلینیک تخصصی علاوه بر تخصص، دندانپزشک باید نوع رفتار با کودک را به خوبی بداند و بتواند با کودک ارتباط برقرار کند تا به همین نحو اعتماد او را برای شروع درمان جلب کند. کودکان در اولین ویزیت دندانپزشکی به سختی می‌توانند با محیط دندانپزشکی و وسایل درمانی ارتباط برقرار کنند و طبیعتا به همان میزان نیز دچار استرس و اضطراب بسیاری می‌شوند، لذا انتخاب درست دندانپزشک متخصص کودکان و کلینیک تخصصی در قدم اول از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فوائد مراجعه به کلینیک تخصصی دندانپزشکی کودکان

• ارائه مشاوره‌های لازم جهت مراقبت از دندان‌ها
• انجام معاینات برای تشخیص درمان‌های مورد نیاز
• توصیه‌های لازم برای مراقبت‌های بعد از درمان
• تشخیص و رفع ناهنجاری‌های دندان‌ها هنگام رویش دندان‌های دائمی

کلینیک تخصصی دندانپزشکی اطفال
انتخاب دندانپزشک متخصص کودکان و کلینیک تخصصی در قدم اول برای از اهمیت ویژه ای برخوردار است

بهترین سن برای مراجعه دندانپزشک کودکان و کلینیک دندانپزشکی اطفال چه زمانی است؟

بهترین زمان برای مراجعه به دندانپزشکی کودکان همزمان است با رویش اولین دندان ظاهر شده در دهان کودک یا در زمانی است که تولد یک سالگی او فرا رسیده است.

زمانی که اولین دندان شیری سر از لثه بیرون می آورد، دندانپزشک متخصص کودکان بعد از بررسی وضعیت لثه و دهانِ کودک شروع به برنامه ریزی معینی برای مراجعه منظم به کلینیک دندانپزشکی کودکان می‌کند. این زمان بندی از دوران نوزادی شروع می‌شود و توصیه می‌شود حتما طبق برنامه ریزی پزشک پیش بروید.

سلامت دهان و دندان کودک از سنین کودکی از اهمیت بالایی برخوردار است ولی معمولا والدین به دلیل مشغله های زندگی و یا چالش‌های سختِ بردن نوزاد به دندانپزشکی، از این کار صرفه نظر می‌کنند. به عنوان والدین کودک باید بدانید که دلیل اکثر مشکلات دهانی و دندانی که در آینده ممکن است برای فرد پیش بیاید، نادیده گرفتن چکاپ های منظم و عدم انجام درمان های به موقع از زمان کودکی است. این توصیه هشداری است در جهت پیشگیری از آسیب های دهانی و دندانی و پیشگیری از درمان های پیچیده تر و پر هزینه تر در آینده.

اهمیت وجود دندان‌های شیری

برخلاف تصور والدین که معتقدند دندان‌های شیری می‌افتند و نیاز به درمان ندارند، باید بدانید که هرچه مراقبت و نگهداری از دندان‌های شیری به طور منظم و درمان آن ها نیز به صورت اصولی انجام شود، در سنین نوجوانی دندان‌های دائمی از سلامت بیشتری برخوردار هستند و در جای درست خود می‌رویند.

انواع خدمات تخصصی درمانی توسط دندانپزشک متخصص کودکان در کلینیک سبز

عصب کشی دندان شیری
روکش دندان شیری
فیشور سیلانت ترپی
فلوراید تراپی دندان شیری
• انجام درمان‌های دندانپزشکی کودکان با بیهوشی و یا خواب عمیق (سدیشن)
• درمان انواع بیماری‌های لثه در کودکان
• درمان دندان قروچه در کودکان
• قرار دادن فضا نگه دارنده

کلینیک سبز، کلینیک تخصصی دندانپزشکی اطفال

با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی سبز می‌توانید، تمامی درمان‌های دندانپزشکی کودکان خود را توسط متخصص دندانپزشکی اطفال به صورت کاملاً تخصصی و با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام دهید. جهت تعیین وقت ویزیت با بهترین متخصص دندانپزشکی کودکان در تهران با پذیرش کلینیک دندانپزشکی سبز تماس بگیرید یا فرم نوبت دهی را تکمیل کنید.

مطالب بیشتر

برای نوبت دهی فرم زیر را تکمیل کنید :



    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *