روش های لیفت گونه

روش های لیفت گونه

یکی از عوارض پیری روی پوست صورت، شل شدن و افتادگی پوست گونه‌ها است. با افزایش سن و گذشت زمان تولید کلاژن پوست کاهش میابد و پوست صاف از بین می‌رود. افتادگی گونه‌ها یکی از آثار پیری پوست است. برای از بین بردن افتادگی گونه‌ها روش‌های متفاوتی وجود دارد. لیفت گونه یکی از مؤثرترین روش‌های جوانسازی پوست صورت است که باعث از بین رفتن افتادگی پوست صورت می‌شود. روش‌های مختلفی برای لیفت گونه توسط متخصص پوست وجود دارد که ترکیب این روش‌ها و حجم دهی به گونه‌ها باعث جوانسازی پوست صورت می‌شود. در ادامه روش های لیفت گونه توسط متخصص پوست مو و زیبایی را شرح خواهیم داد.

لیفت گونه چگونه انجام می‌شود؟

یکی از سؤالات اکثر افراد در مورد لیفت گونه و روش‌های آن این است که چگونه گونه را لیفت می‌کنند؟ روش مناسب لیفتینگ گونه‌ها، توسط متخصص پوست، با توجه به میزان چین و چروک، افتادگی پوست و نوع پوست مناسب شما را انتخاب می‌شود.

روش‌های لیفت گونه

• روش لیفت گونه با جراحی

در جراحی لیفت گونه که تحت بیهوشی و توسط متخصص پوست و زیبایی انجام می‌شود، با ایجاد برش‌های کوچک نزدیک اطراف گوش و خط رویش مو لایه پوست بلند شده پوست اضافی و چربی گونه برداشته و سپس کشیده می‌شود. در جراحی لیفت گونه و شقیقه بعد از قرار گرفتن پوست در موقعیت مناسب، پوست بخیه زده می‌شود.

• روش لیفت گونه بدون جراحی

از روش‌های پرطرفدار است که بدون داشتن دوره نقاهت افراد می‌توانند تأثیر لیفت گونه را مشاهده کنند. عوارض لیفت گونه بدون جراحی این است که نتیجه آن موقتی بوده و جایگزین روش لیفت دائمی گونه نمی‌باشد و هرچند وقت یکبار نیاز به تمدید دارد. در ادامه روش‌های لیفت گونه را برای شما خواهیم گفت:

• لیفت گونه با نخ

در این روش که تأیید شده توسط FDA است، با نخ پزشکی که از مواد ایمن و سازگار هست، لیفت گونه انجام می‌شود. در این روش تولید کلاژن و الاستین در پوست تحریک می‌شود و پوست گونه‌ها درخشان و جوان به نظر می‌رسد.

• لیفت گونه با تزریق چربی

با استفاده از سوزن مناسب تزریق، چربی به زیر پوست منتقل و گونه‌ها حجیم می‌شوند. در این روش از چربی بدن که بصورت ساکشن خارج شده، با استفاده از روش‌های مخصوص و لازم آماده تزریق به گونه‌ها می‌شود.

• لیفت گونه با تزریق ژل

این روش یکی از رایج‌ترین روش‌های تزریق فیلر به پوست است که از انواع مختلف ژل برای صورت توسط متخصص پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماده موجود در ژل اسید هیالورونیک است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد و هیچ ضرری برای سلامتی ندارد. تزریق ژل به گونه‌ها باعث افزایش تولید کلاژن در پوست و کاهش چین و چروک پوست خواهد شد.

• لیفت گونه با اولتراپی

در این روش که از انرژی اولتراسوند استفاده می‌شود انرژی حرارتی زیر پوست ایجاد می‌شود که باعث افزایش تولید کلاژن در پوست می‌شود و شل بودن و افتادگی پوست از بین می‌رود. در این روش علاوه بر لیفت گونه می‌توان لیفت شقیقه، رفع افتادگی پوست زیر گردن، رفع افتادگی چانه و از بین بردن خط اخم را انجام داد.

لیفت گونه در خانه | یکی دیگر از روش های لیفت گونه

برای لیفت گونه در خانه می‌توان تمرین و ماساژهای ورزشی را در خانه انجام داد و با استفاده از مواد گیاهی و طبیعی با تکرار طولانی مدت گونه را به سمت بالا کشید. برای لیفت گونه در خانه و رسیدگی به پوست صورت استفاده از موادی مثل : گلاب آلوئه ورا دارچین و خیار و لیمو موثر هستند.

مقاله پیشنهادی: مزوتراپی ابرو

عوارض لیفت گونه

در روش های لیفت گونه بدون جراحی ممکن است قرمزی تورم و کبودی را تجربه کنید. اما به مروز زمان از بین خواهند رفت. جراحی لیفت گونه و شقیقه نیز علاوه بر درد تورم قرمزی و کبودی نیز ممکن است فرد دچار درد، واکنش به مواد بیهوشی و عفونت نیز شود.

هزینه لیفت گونه

در کلینیک سبز روش های لیفت گونه توسط متخصص پوست با استفاده از بهترین مواد روز دنیا انجام می‌شود برای اطلاع از هزینه لیفت گونه و تعیین وقت ویزیت با پذیرش کلینیک سبز در تماس باشید و یا فرم نوبت دهی زیر را پرکنید
سوالات و نظرات خود را راجع به لیفت گونه در قسمت دیدگاه‌ها بنویسید .. حتما پاسخ خواهیم داد.
مطالب دیگر:

برای نوبت دهی فرم زیر را تکمیل کنید:



    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *