اندولیفت چیست

اندولیفت صورت

در جواب سوال اندولیفت چیست باید بگوییم اندولیفت یکی از روش‌های جوانسازی پوست با استفاده از تکنولوژی لیزر است که توسط متخصص پوست انجام می‌شود. تکنیک اندو لیفت بصورت کم تهاجم عمل می‌کند و موجب رفع افتادگی و انقباض پوست می‌شود. اندو لیفت یکی از جدیدترین روش‌های جوانسازی پوست می‌باشد و نیازی به عمل جراحی و بیهوشی ندارد. در ادامه نحوه عملکرد اندولیفت و هزینه اندولیفت را بررسی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

اندولیفت چیست
اندو لیفت یکی از روش های جوانسازی پوست با استفاده از تکنولوژی لیزر است که توسط متخصص پوست انجام می‌شود.

کاربرد‌ اندولیفت چیست؟

اندولیفت در قسمت‌های مختلف صورت و بدن، مانند اندولیفت شکم، اندولیفت ران، اندولیفت باسن، اندولیفت بینی و… انجام می‌شود که این نواحی شامل موارد زیر نیز می‌شوند:

  • اندولیفت صورت

این روش از بین برنده چین و چروک صورت و لک‌های پوستی صورت است. تکنیک اندولیفت باعث از بین رفتن چربی‌های صورت شده که طی این فرآیند عمل زاویه‌سازی فک و صورت و سفت شدن پوست صورت نیز انجام می‌گیرد.

  • اندولیفت گونه چیست؟

لیفت پوست صورت و رفع افتادگی گونه‌ها و همچنین عمل کلاژن‌سازی نیز فعال می‌شود.

  • اندولیفت زیر چشم

چین چروک اطراف چشم از بین می‌رود، افتادگی زیر پلک در اثر تحریک کلاژن‌سازی فعال شده و تجمع چربی زیر پوست برطرف می‌شود.

  • اندولیفت اطراف دهان

چربی‌های تجمع یافته در مناطق مختلف صورت در درمان اندولیفت از بین رفته و خطوط فک در این ناحیه اصلاح شده و به اصطلاح نوعی زاویه‌سازی صورت نیز انجام می‌شود.

  • اندولیفت غبغب چیست؟

همانطور که اندولیفت رفع غبغب نوعی متد چربی سوزی است، با کمک اندولیفت غبغب نیز می‌توان چربی‌های ناحیه غبغب را از بین برد.

  • اندولیفت بازو

در این روش افتادگی و شل بودن بازو تا حد ملایمی از بین رفته و ناحیه مورد درمان سفت می‌شود.

  • اندو لیفت شکم چیست؟

با استفاده از لیزر و توسط قطر نازک سوزن که این قطر نیز بسته به ناحیه درمان است متغیر بوده و چربی‌ها و افتادگی‌های پوست تا حد ملایمی رفع و سفت می‌شوند.

درمان اندولیفت
اندولیفت در قسمت های مختلف صورت و بدن، مانند اندولیفت شکم، اندولیفت ران، اندو لیفت باسن، اندو لیفت بینی و … انجام می‌شود.

مزایای اندولیفت چیست؟

در این بخش از مقاله بررسی خواهیم کرد که مزایای اندولیفت چیست؟ و چه برتری ای نسبت به روش‌های دیگر دارد.

  • روشی غیر جراحی و غیر تهاجمی است.
  • درکنار روش هایفوتراپی کاربرد دارد.
  • هیچگونه نیازی به برش، خونریزی و بخیه در اندولیفت نیست.
  • هزینه اندولیفت نسبت به جراحی کمتر است.
  • خون مردگی در بافت ایجاد نمی‌شود.
  • در اندولیفت هیچگونه اسکار و زخمی در پوست فرد ایجاد نمی‌شود.

اندو لیفت صورت چیست؟

در این بخش از مقاله اندولیفت چیست، به معرفی اندولیفت صورت می‌پردازیم. اندولیفت صورت تکنیکی است که طی آن تمامی قسمت‌های صورت بازسازی می‌شود. آسیب‌های ناشی از آفتاب سوختگی، از بین بردن چین چروک صورت و رفع تجمع چربی در قسمت غبغب، گونه، دهان و فک در اندولیفت صورت  از بین ‌می‌روند. از بین رفتن چربی صورت در اندولیفت به این صورت است که گرمای لیزر، چربی ناحیه مورد نظر را ذوب می‌کند. در اندولیفت عمل کلاژن‌سازی تحریک شده و پوست صورت و بدن سرزنده می‌شود. افرادی که دارای پوست صورت با منافذ بزرگ و یا به اصطلاح دارای پوست پرتقالی هستند، در روش اندولیفت نور لیزر این منافذ پوستی را برطرف و درمان می‌کند. همچنین در اندولیفت چشم، گودی زیر چشم، پف چشم و سیاهی زیر چشم نیز برطرف می‌شود.

اندولیفت صورت
از بین بردن چین چروک صورت و رفع تجمع چربی در قسمت غبغب، گونه دهان و فک در اندولیفت صورت از بین می‌روند.

هزینه اندولیفت

در بخش آخر از مقاله اندولیفت چیست به بررسی عوامل موثر بر هزینه آن می‌پردازیم.

قیمت اندولیفت به عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه را نمی‌توان به طور دقیق اعلام کرد، عواملی که در هزینه درمان اندولیفت دخیل هستند،شامل: محلی که قرار است اندولیفت انجام شود، ناحیه مورد نیاز، مدت زمان، تعداد جلسات، میزان استفاده از قدرت دستگاه و مواد یکبار مصرف در درمان، هزینه پزشک و کلینیک هستند که در انتها در جمع بندی هزینه اندولیفت محاسبه می‌شوند.

برای انجام انواع خدمات پوست، مو و زیبایی در کلینیک سبز، با ما در تماس باشد.

مطالب بیشتر

برای نوبت دهی فرم زیر را تکمیل کنید:



    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *