اگر در هفت روز هفته حتی جمعه ها، دچار مشکلات اورژانسی دندانپزشکی شدید بلافاصله با کلینیک دندانپزشکی سبز تماس بگیرید تا بعد از انجام هماهنگی های قبلی لازم جهت درمان های دندانپزشکی اقدامات لازم انجام شود .

اورژانس دندانپزشکی به زمانی گفته میشود که فرد دچار دندان درد شدید شده و توانایی انجام فعالیت های روزانه را ندارد و با مسکن نیز بهبود نمیابد. مشکلات دیگری که شامل اورژانس دندانپزشکی میشوند، افتادن یا شکستن دندان بر اثر ضربه، آسیب به بافت دهان یا لثه، عفونت شدید دندانی، از جا درآمدن روکش موقت دندان و دیگر حوادث ناگهانی دندانی…

دندانپزشکی اورژانسی در شرق تهران

اگر نیاز به دریافت خدمات اورژانسی دندانپزشکی دارید کلینیک سبز در هفت روز هفته حتی روزهای جمعه از 9 صبح تا 9 شب و با انجام هماهنگی های لازم از قبل، آماده ارائه خدمات اضطراری دندانپزشکی توسط پزشک است.

نیاز به اورژانس دندانپزشکی در هر زمانی ممکن است اتفاق بیوفتد و مراجعه زود هنگام و درمان به موقع دندان بر اثر آسیب وارد شده باعث نجات دندان، لثه یا هر قسمتی از دهان میشود. برخی از زخم ها و ضایعات دهانی اگر چه همیشه همراه با درد نیستند اما در این موارد نیز نباید اورژانس دندانپزشکی را نادیده گرفت چرا که ساعات اولیه احساس وجود ضایعه مشکوک از مهمترین و حیاتی ترین زمان نجات و درمان ناحیه مورد نظر است.
اورژانس دندانپزشکی در شرق تهران
این نکته را به خاطر داشته باشید که در هر روزی از هفته حتی جمعه ها از 9 صبح تا 9 شب اگر با آسیب یا درد شدید ناگهانی در ناحیه دهان دندان و لثه مواجه شدید به کلینیک دندانپزشکی سبز تحت عنوان اورژانس دندانپزشکی در شرق تهران تماس و بعد از انجام هماهنگی های لازم قبلی مراجعه نمایید.

بدون نظر