فیلر زیر چشم برای رفع کبودی و سیاهی

فیلر زیر چشم برای رفع کبودی و سیاهی

امروزه بسیاری از مردم برای رسیدن به ظاهر دلخواهشان و بر طرف کردن نواقص پوستی خود به دنبال راهکار‌های مختلف می‌گردند. یکی از راه‌ها برای برطرف کردن این نواقص تزریق فیلر است. از فیلر در قسمت‌های مختلف صورت و بدن می‌توان استفاده کرد تا آن ناحیه فرم زیبا تری به خود بگیرد. ما در این مقاله به نکاتی درباره فیلر زیر چشم و دانستنی‌هایی درباره آن می‌پردازیم.

فیلر زیر چشم و کاربرد‌های آن

ممکن است این سؤال پیش بیاید که فیلر زیر چشم چیست؟

بعضی از افراد ناحیه زیر چشمشان ناخواسته دچار عارضه‌هایی از جمله سیاهی، گودی و چین وچروک می‌شود. این مشکلات با تزریق Filler در زیر چشم قابل برطرف شدن است. این ماده با ترکیباتی که دارد یک پر کننده محسوب می‌شود و باعث افزایش حجم در ناحیه مورد نظر می‌شود.

Filler زیر چشم برای چه کسانی مناسب است

فیلر زیر چشم برای کسانی که تیرگی، گودی و یا افتادگی خفیف زیر چشم دارند مناسب است.  البته برای تزریق آن لازم است پوست صورت کاملاً سالم باشد و ضخامت خوبی داشته باشد.
همچنین فردی که می‌خواهد درمان تزریق فیلر زیر چشم را انجام دهند نباید از رقیق‌کننده‌های خون مثل آسپرین و الکل استفاده کنند.

برند‌های Filler

فیلر‌های زیر چشم انواع مختلفی دارد و یک نوع Filler برا‌ی تمام افراد استفاده نمی‌شود. زیرا وضعیت و نوع مشکلات هر شخص با دیگری متفاوت است وپزشک با انجام معاینات لازم بهترین برند فیلر مناسب هر شخص را برای او استفاده می‌کند.

مزایا و معایب فیلر زیر چشم

یکی از مزایای بزرگ فیلر زیر چشم تحریک تولید کلاژن است که باعث می‌شود چهره شاداب و سرحال‌تری داشته باشید. از مزایای دیگر آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • روش غیر تهاجمی است و دوره نقاهت ندارد.
  • جوانسازی چشم‌ها
  • رفع گودی زیر چشم
  • حجیم شدن اطراف چشم
  • رفع چین و چروک
  • داشتن نتیجه فوری

از عوارض فیلر زیر چشم نیز می‌توان به تورم، کبودی و احساس درد در محل تزریق اشاره کرد که این عوارض موقتی بوده و به مرور زمان از بین می‌روند.
در کل اگر تزریق فیلر توسط پزشک با تجربه صورت گیرد عوارض خاصی به وجود نمی‌آورد. ولی اگر توسط افراد بی تجریه انجام شود می‌تواند عوارض خطرناکی داشته باشد و حتی باعث کوری چشم شود.

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر زیر چشم

مراقبت های  بعد از تزریق فیلر از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با رعایت نکاتی خاص می‌توانید این دوره را برای خود راحت‌تر کنید. این مراقبت‌ها شامل موارد زیر هستند:
  • دوری کردن از چیز‌هایی که باعث خونریزی یا کبودی می‌شود
  • استفاده از کمپرس سرد در ناحیه تزریق
  • بالا نگهداشتن سر با گذاشتن دو بالش در زیر سر

فیلر زیر چشم برای رفع کبودی و سیاهیمدت زمان ماندگاری Filler چقدر است

به طور متوسط مدت زمان ماندگاری فیلر‌های موقت از ۶ ماه تا ۱ سال متغیر است. ولی فیلر‌های نیمه دائمی می‌توانند از ۲ تا ۱۰ سال  در بدن ماندگاری داشته باشند.

قیمت فیلر زیر چشم

هزینه تزریق فیلر زیر چشم بسته به برند و میزان مصرفی Filler متفاوت است. بهتر است در این مورد با پژشک خود مشورت کنید تا با در نظر گرفتن همه جوانب قیمت دقیق را به شما بدهد

کلام آخر

تاکنون بهتربن راه برای درمان گودی و سیاهی زیر چشم استفاده از Filler بوده. مهم ترین نکته درباره تزریق فیلر نیز انتخاب بهتربن متخصص پوست بوده است. همانطور که در بخش عوارض فیلر زیر چشم گفتیم انتخاب یک دکتر خوب برای تزریق فیلر از مسائل اصلی در این درمان است. فیلر زیر چشم برای چروک و همچنین برای بالا کشیدن و صاف و شفاف شدن پوست بسیار حائز اهمیت است. کلینیک سبز با داشتن مجهز ترین امکانات و خبره تربن پزشکان این امکان را به شما می‌دهید که بتوانید با خیال راحت زیبایی چهره تان را چندین برابر کنید.

برای مشاوره و تعیین وقت با ما در تماس باشید و یا فرم نوبت دهی را پر کنید.

مطالب بیشتر

برای نوبت دهی فرم زیر را تکمیل کنید:



    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *