تزریق زاویه فک

تزریق زاویه فک

امروزه مبحث زیبایی به ویژه زیبایی تمامی اعضای صورت جزء دغدغه های عده زیادی از افراد شده است که خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی برای تمامی قسمت هایی از صورت که دچار مشکل هستند یا شما می‌خواهید تغییری در آن ایجاد کنید راه حل های مختلفی وجود دارد. ما در این مطلب اطلاعات زیادی درباره تزریق زاویه فک یا زاویه سازی فک، هزینه و انواع راه های فرم دهی آن و مراقبت های بعد از انجام آن می‌پردازیم.

منظور از زاویه سازی فک چیست

یکی از درمان هایی که بسیار خواهان دارد زاویه سازی فک است. منظور از تزریق زاویه فک، به وجود آوردن یک نظم ساختاری و متناسب با چهره در قسمت خط آرواره ها می‌باشد. این درمان یک راه غیر تهاجمی است که با هدف زیباسازی و بر طرف کردن ناهنجاری های فک انجام می‌شود. هدف از زاویه سازی فک و فرم دهی آن، جوان تر یا زیبا تر به نظر رسیدن است.

زاویه سازی فک
زاویه سازی فک یک روش درمانی و غیر تهاجمی است که انجام آن به صورت و فک فرم داده و شکل متناسب به صورت می‌دهد.

این درمان برای چه کسانی مناسب است

  • کسانی که پوست افتاده ای دارند.
  • افرادی که گونه های کوچک و لاغری دارند.
  • افرادی که خطوط فکشان زاویه ندارد.
  • کسانی که صورت گرد و چاقی دارند.
  • افرادی که در قسمت گردن دچار چاقی هستند.

بعد از تزریق چه کاری انجام بدم | مراقبت های لازم بعد از زاویه سازی فک

  • تا مدتی بعد از انجام این درمان از ورزش و فعالیت های بدنی سنگین که باعث افزایش ضربان قلب می‌شود خودداری کنید.
  • مصرف مشروبات الکلی و دخانیات به شدت مخرب است.
  • از قرار گرفتن در محیط های گرم دوری کنید.
  • نحوه خوابیدن صحیح بعد از عمل نیز اهمیت زیادی دارد که با توجه به تجویز پزشک باید به آن عمل کنید.

هزینه زاویه سازی فک چقدر است

قیمت تزریق زاویه فک با توجه به عوامل گوناگونی سنجیده می‌شود و در همه افراد یکسان نیست. این عوامل با توجه به مقدار و تعداد دفعات تزریق، آناتومی چهره شخص، روش تزریق، پزشک متخصص و تجهیزات کلینیک زیبایی تعیین می‌شود. برای مشاوره و آگاهی از قیمت کلینیک تخصصی سبز با ما تماس بگیرید.

تزریق زاویه فک
تزریق زاویه فک یک روش زیبایی و درمانی بوده که ناهنجاری های ناحیه فک را برطرف می‌کند.

روش های ایجاد زاویه فک

1) تزریق چربی: این روش نسبت به سایر روش ها تهاجمی تر بوده و با استفاده از بافت چربی خود شخص انجام شده که از قسمت هایی از بدن خود او برداشته شده و به ناحیه فک تزریق می‌شود.

2) تزریق ژل: تزریق ژل در نواحی فک باعث حجم دهی آن ناحیه شده و با تزریق آن با تکنیک های خاص می‌توانید فک خود را زاویه دار کنید.

3) تزریق فیلر: با تزریق فیلر در ناحیه فک می‌توانید به فک خود حجم داده و ناهنجاری های آن‌را پر کنید تا به ساختار فکی مورد نظر خود برسید.

4) تزریق بوتاکس: این روش نیز یکی دیگر از راه های تزریق زاویه فک است به این صورت که پزشک قسمت هایی از عضلات فک را فلج می‌کند و باعث زاویه دار شدن فک می‌شود. همچنین برای از بین بردن چین و چروک و جوانسازی موثر است.

5) زاویه سازی با نخ: در این روش از نخ های جذبی استفاده می‌شود و در لایه زیرین پوست قرار می‌گیرند و باعث زاویه سازی فک می‌شود. همچنین این روش باعث کلاژن سازی بیشتر در پوست می‌شود.

حرف آخر

همانطور که گفتیم راه های زیادی برای تزریق زاویه فک وجود دارد. اگر می‌خواهید درمان زاویه سازی فک را انجام دهید به پزشک متخصص زیبایی مراجعه کرده و با مشاوره پزشک و انتخاب بهترین روش درمان تزریق زاویه فک، صاحب چهره دلخواه خود شوید. این درمان در کلینیک سبز با بهترین متخصص پوست، مو و زیبایی انجام می‌شود.

برای تعیین وقت و مشاوره با ما در تماس باشید و یا فرم نوبت دهی را پر کنید.

مطالب بیشتر

برای نوبت دهی فرم زیر را تکمیل کنید:



    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *